Причіп-фургон Humbaur HK 30 32 18 - 20 PF30.
Такий двовісний причіп має вантажопідйомність до 2167 кг, при повній масі 3000 кг.
Причіп виготовлений із сендвіч-панелей PurFerro, товщиною 30 мм, які утворюють міцну конструкцію. Стіни мають серцевину з поліуретану та двостороннє покриття з оцинкованої листової сталі з покриттям поліефірним лаком. Підлога виконана з транспортної вологостійкої фанери, захищена від корозії. Дишло і всі металеві частини – сталеві, оцинковані гарячим способом. Частини, які найчастіше використовуються, такі як петлі або дверний замок, виготовлені з нержавіючої сталі.
має вбудовані нижні напрямні з рухомими точками кріплення, які забезпечують гнучке та індивідуальне кріплення вантажу. Сучасне світлодіодне внутрішнє освітлення забезпечує достатнє освітлення при завантаженні та розвантаженні. Причеп водонепроникний. Іде на колесах підвищеної вантажопідйомності 185/80 R14C. >
- V-подібне дишло з гарячеоцинкованої сталі;
- 13-контактний роз'єм та ліхтар заднього ходу;
- Опорна плита товщиною 18 мм;> span>
- Бічні стінки з сендвіч-панелей PurFerro товщиною 30 мм.Верхній шар зі сталі, пофарбований в білий колір;
- Двостулкові двері ззаду;
- Замок та петлі з нержавіючої сталі;
- Автоматичне опорне колесо;
- Світлодіодне внутрішнє освітлення;
- Поручні з регульованими точками кріплення.
Характеристики легкового причепа | |
Довжина причепа корисна | 3185 мм |
Корисна ширина причепа | 1730 мм |
Випробувана вантажопідйомність | до 2167 кг |
Повна маса причепа паспортна | 3000 кг |
Маса причепа | 833 кг |
Довжина причепа загальна | 4625 мм |
Ширина причепа загальна | 1810 мм |
Висота кузова | 1885 мм |
Навантажувальна висота причепа | 785 мм |
Висота причепа загальна | 2735 мм |
Кількість осей причепа | Дві |
Підвіска колісна | Торсіонна |
Гальмівна система | Є |
Матеріал рами | Конструкційна сталь |
Матеріал кузова / даху | Сендвіч панель |
Тип покриття рама/кузов | Гаряче цинкування |
Матеріал підлоги | Транспортна вологостійка фанера |
Колеса | 185/80 R14C |
Комплектація причепа | Колеса,Опорне колесо |