Причіп-фургон Humbaur HK 15 27 16 - 20 PF30 RA.
Такий одновісний причіп має вантажопідйомність до 830 кг, при повній масі 1500 кг.
Причіп виготовлений із сендвіч-панелей,товщиною 30 мм. Стіни мають серцевину з поліуретану та двостороннє покриття з оцинкованої листової сталі з покриттям поліефірним лаком. Тому вони менш схильні до корозії, ніж алюмінієво-сталеві лицьові панелі та задній портал. Пластикові ущільнювачі надійно утримують воду. Шасі та рама також захищені від корозії. Підлога виконана з транспортної вологостійкої фанери. Причіп також має вбудовані нижні напрямні з рухомими точками кріплення, які забезпечують гнучке та індивідуальне кріплення вантажу. Сучасне світлодіодне внутрішнє освітлення забезпечує достатнє освітлення при завантаженні та розвантаженні.
Завдяки таким характеристикам Ви зможете довго насолоджуватися таким причепом-фургоном. span>
Йде на колесах 185/65 R14.
Стандартна комплектація:
- V-подібне дишло, горяцеоцинковане;> span>
- 13-контактний роз'єм і ліхтар заднього ходу;
- Трафаретний друк на базовій пластині;
- Бічні стінки з сендвіч-панелей PurFerro товщиною 30 мм, верхній шар сталі, пофарбований у білий колір;
- Двостулкові задні двері;
- Замок та петлі з нержавіючої сталі;
- Опорне колесо;
- Світлодіодне внутрішнє освітлення;
- Поручні з регульованими точками кріплення.
Характеристики легкового причепа | |
Довжина причепа корисна | 2685 мм |
Корисна ширина причепа | 1530 мм |
Випробувана вантажопідйомність | до 830 кг |
Повна маса причепа паспортна | 1500 кг |
Маса причепа | 670 кг |
Довжина причепа загальна | 4145 мм |
Ширина причепа загальна | 2040 мм |
Висота кузова | 1885 мм |
Навантажувальна висота причепа | 600 мм |
Висота причепа загальна | 2510 мм |
Кількість осей причепа | Одна |
Підвіска колісна | Торсіонна |
Гальмівна система | Є |
Матеріал рами | Конструкційна сталь |
Матеріал кузова / даху | Сендвіч панель |
Тип покриття рама/кузов | Гаряче цинкування |
Матеріал підлоги | Транспортна вологостійка фанера |
Колеса | 185/65 R14 |
Комплектація причепа | Колеса,Опорне колесо |